ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وقتی واقعیت به ضد واقعیت تبدیل می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۲۶۱۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
وقتی واقعیت به ضد واقعیت تبدیل می‌شود
یکی از کار‌هایی که اکنون دشمنان ما بسیار روی آن تأکید دارند و مرتب آن را دنبال می‌کنند، القای حس خودتحقیری در بین مردم و به ویژه جوانان ماست.

همواره شاهد بوده ایم که دشمن همه تلاشش را کرده تا محسنات نظام را وارونه یا دست کم کم اهمیت نشان دهد و بگوید جمهوری اسلامی همینی است که می‌گویم؛ البته او دشمن است و کار خودش را می‌کند و هرگز از دستاورد‌های مهم، پیشرفت‌ها و مزیت‌های جمهوری اسلامی نمی‌گوید. نه تنها در مقابل این پیشرفت‌ها سکوت می‌کند،  بلکه اگر ضعفی وجود دارد، این ضعف‌ها را برجسته و بزرگ نمایی می‌کند تا به تخریب افکار عمومی درباره نظام جمهوری اسلامی و ایران بپردازد.

یکی از کار‌هایی که اکنون دشمنان ما بسیار روی آن تأکید دارند و مرتب آن را دنبال می‌کنند، القای حس خودتحقیری در بین مردم و به ویژه جوانان ماست؛ بدین معنی که سعی می‌کنند ایران را کشوری ضعیف نشان بدهند و حتی اگر دستاوردی وجود دارد، آن را کوچک نشان دهند و تحقیر کنند و به جوانان ما این گونه القا  کنند که شما نه تنها پیشرفت نکردید، بلکه دچار رکود و عقبگرد هم هستید.

این در حالی است که اگر ما واقعیت‌ها را در نظر داشته باشیم، می‌بینیم که در طول این چهار دهه به راستی پیشرفت‌های بسیار درخور توجهی داشتیم و کاری را که آن‌ها طی ده‌ها سال و شاید صد‌ها سال انجام دادند، ما توانستیم در طول این چهار دهه در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی، فضایی، هسته‌ای و پزشکی انجام دهیم که حتی چشم دشمنان ما را خیره کرده است.

دشمن با توجه به حجم عظیم تبلیغات و روش‌های پیچیده‌ای که در نظر می‌گیرد، توانسته است بر افکار برخی افراد درون کشور تأثیر بگذارد و این مسئله‌ای نیست که آن را بتوان نفی کرد یا نادیده گرفت؛ اما آنچه مهم است، جریان غالب در کشور ما رو به پیشرفت است و آن طور که دشمن انتظار دارد، نتوانسته است آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

ما امروز شاهد هستیم که هر چند وقت یک بار یک دستاورد جدید در کشور ما رونمایی می‌شود. در همین راستا اخیرا موتور جت هواپیمای کاملا ایرانی با حضور آقای رئیس جمهور در یک مجموعه صنعتی رونمایی شد که دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

به لطف خدا وقتی که به مجموعه دستاورد‌ها نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که تبلیغات آن‌ها باوجود حجم زیادش نتوانسته است جریان کلی پیشرفت امور را تحت تأثیر قرار بدهد و به امید خدا آن افرادی هم که تحت تأثیر امواج تبلیغاتی دشمن قرار گرفتند، با مشاهده این پیشرفت‌ها از این حالت بیرون خواهند آمد و به مسیر پیشرفت کشور خواهند پیوست.

القصه که مردم به ویژه جوانان ما باید هوشیار باشند که اسیر این گونه تبلیغات منفی دشمن نشوند؛ چرا که آن‌ها سعی می‌کنند ما را ناامید کنند و از مسیری که در آن قرار داریم و به پیشرفت‌های زیادی هم دست پیدا کردیم، بازدارند؛ ولی مردم به لطف خدا هوشیارتر و امیدوارتر از گذشته به مسیر پیشرفت و ترقی خودشان ادامه خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->